anime

anime

فقط انیمه
anime

anime

فقط انیمه

گپ کوتاهی با کیسه ریوتا(انیمه کوروکو نو بسکت)

سلام.

در ادامه مطلب گپ کوتاهی خواهیم داشت با کیسه ریوتا

پس بپرید ادامه 

من:خوب خوب...  شروع میکنیم.


کیسه:منم نفر اول؟

من:اره

کیسه:خوب سوال میپرسی دیگه؟نه؟

من:اره

کیسه:بپرس

من:چرا مدل شدی؟

کیسه:چون خوشگل بودم

من:اره جون عمت

کیسه:راس میگم

من:از اول موهات طلایی بود؟

کیسه:خوب.....نه

من:چرا رفتی تیکو؟

کیسه:چون یونیفرمشون سفید بود و من با رنگ سفید جذابترم

من:عوضی

کیسه:سوال بعدی....

من:یه سوال میپرسم راستشو بگو

کیسه:بپرس

من:جواب اولین دختری که بهش پیشنهاد دوستی دادی چی بود؟

کیسه:قبول کرد

من:واقعا؟

کیسه:به جون تو

من:ای عوضی به جون من قسم نخور بعدشم من که میدونم بهت گفته نه چون اون موقع هنوز موهات طلایی نبوده...

کیسه:تعارف نکن بیشتر ضایعم کن

من:باشه پس میگم که زمانی که تو تیکو بودی هر شب از اینکه......

کیسه:نگوووووووووووو

من:میگم

کیسه:نهه

من:از اینکه میدوریما-کون بیاد و بکشتت میترسیدی خخخخ

کیسه:چرا گفتی؟چرا؟

من:اسرارتو فاش کردم 

میدوریما:من بیام بکشمش؟

من:اوهوم

میدوریما:چرا؟منطقی نیست..

من:افکار کیسه هیچوقت منطقی نیست

میدوریما: -_-

کیسه:خوب...سوال بعدی

من:خوب....مشقاتو کی مینوشتی؟

کیسه:ساعت 4 صبح

من:چییییییییییییییییییی؟

کیسه:4 صبح

من:4 صبح ادم مشق مینویسه مگهههههههه؟

میدوریما:چقدر وقت نشناس

من:موافقم

کیسه:برعلیه من بسیج شدین...

من:طرفدارات خودش ده تا سیاه لشگر هستنا....محض اطلاع

کیسه:خخخخ بس که خوبم

من:تو خوب نیستی دخترا خنگن

کیسه: -_- شما هم هی منو ضایع کنین

من:باشه بابا ناراحت نشو

کیسه:^_^

من:خخ این دوباره نیشش تا بناگوش باز شد که......

کیسه:ریکو-چچی خیلی بی انصافی

من:منظور؟

کیسه:با بقیه عین ادم حرف میزنی. فقط به من گیر میدی

من:خوب تو تفاوتای زیادی داری با مثلا اکاشی یا کوروکو

کیسه:ینی متفاوتم؟

من:اره خوب...

کیسه:ریکو-چچی(بغلم میکنه)

من:هوییی چه غلطی میکنی؟(سریع از بغلش میپرم بیرون)

کیسه:خودت گفتی من با همه متفاوتم و همه میدونیم معنی این چیه....

من:همه نسل معجزه با هم متفاوتن و هر کدوم خوبی های خودشونو دارن

کیسه:-_-

من:نکنه توقع داشتی......

کیسه: ..

من:بینندگان عزیز بعد از این اتفاق کیسه-کون به مدت دو روز افسردگی گرفت و نشد باهاش حرف بزنم.ممنون که تا اینجا همراهی کردین....خدافس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.