anime

anime

فقط انیمه
anime

anime

فقط انیمه

مصاحبه ای با اعضای تیم سیرین( انیمه کوروکو نو بسکت )

سلامممم

امروز مصاحبه ای داریم با اعضای تیم سیرین

البته فقط اعضای استارتر

از انیمه کوروکو نو بسکت

مصاحبه در ادامه 

 من:سلام بینندگان عزیز مصاحبه ای داریم با بچه های تیم سیرین

خوب اول از همه کاپیتان تیم هیوگا جونپه

من:شنیده شد که اوایل دبیرستان نمیخواستی بسکت رو ادامه بدی.راسته؟

هیوگا:امممم.نه...ینی..اره

من:چرا؟

هیوگا:باید بگم حتما؟

من:نه.اگه میخوای جواب بده

هیوگا:سوال بعد

من:فرد مورد علاقتون کیه؟

هیوگا:هیچکس...

من:ینی ریکو رو هم دوست نداری؟

ریکو:هیوگااا

هیوگا:بدبخت شدم رفت...

من:ای خدا

هیوگا:خوب سوال بعدی....

من:بهتره سوالی نپرسم تا بدبخت تر نشدی

من:نفر بعدی...کیوشی تپی

من:با توجه به لقبت...واقعا قلب اهنی ای داری؟

کیوشی:نه...

من:چرا این لقبو بهت دادن؟

کیوشی:خوب....واقعا نمیدونم چرا...

من:الان پات سالمه؟

کیوشی:اره.بعد از عمل کردنش بهتر شده

من:اها.ممنون.....نفر بعدی ایزوکی شون

من:خوب....سوال اول اینکه چرا همیشه قافیه دار حرف میزنی؟

ایزوکی:خوب....کلا تو خونواده ما اینجوری حرف میزنن

من:دوست داری با کدوم تیم از بچه های نسل معجزه دوباره بازی کنی؟

ایزوکی:فک کنم....راکوزان

من:اها.ممنون..... نفر بعدی کاگامی تایگا

من:خوب خوب....نظرت درباره محدوده (zone)چیه؟

کاگامی:محدوده حقیقی قدرت فوق العاده ای میده ولی....انرژی رو میپرونه.تو بازی با راکوزان کلی انرژی ازم گرفت

من:چطور به محدوده حقیقی وارد شدی؟

کاگامی:کار تیمی

من:خیلی پرشای بلندی داری...دلیلش چیه؟

کاگامی:خودمم نمیدونم

من:اها مرسی....و اخرین نفر کوروکو تتسویا

کجایی؟

کوروکو از پشت سرم:اینجا

من:یا حضرت نوح...خوب..چطور ایده ی پرتاب های عالیت به ذهنت رسید

کوروکو:ائومینه-کون کمکم کرد.

من:سوال بعدی...چطور وارد تیم اصلی تیکو شدی؟

کوروکو:من تو تیم دوم بودم ولی اکاشی-کون منو اورد تو تیم اصلی

من:اها وسوال اخر...توی روز تولدت چه احساسی داری؟

کوروکو:خیلی خوشحالم چون 364 روز از 365 روز سال رو یه عنثر فراموش شده ام

من:اخی.پس خودتم ناراحتی که سایه ای

خوب بینندگان عزیز اینم از مصاحبه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.