anime

anime

فقط انیمه
anime

anime

فقط انیمه

قسمت چهارم رمان

اینم قسمت چهارم رمان
تروخدا نظر بدید
اصلا یدونه نظرم ندارم.لایک هم نمیکنید
اینم عکس ساناکو:
 

لازم به ذکره بگم حافظم جدیدا پس رفت کرده.چند روز پیش اسم یه حرکت سرویس رو یادم رفت.حالا مگه یادم میومد؟.........نیم ساعت طول کشید تا یادم بیاد.

همینطور غرق در افکارم بودم که دیدم کلاس تموم شده.

من:کلاس کی تموم شد؟اصلا متوجه نشدم

یه نفر جواب سوالی که از خودم پرسیدم رو داد

_همین الان

سرمو بلند کردم تا ببینم کدوم فوضولی جوابم داده.عه اینکه فوجیه( توجه نکنید خیلی زود خودمونی میشم)

من:اها..ممنون

فوضول!!!

"نه اینکه خودت هیچ وقت تو کار بقیه فوضولی نمیکنی..."

اههه این وجدان منم که خفه نمیشه

"بی ادب"

از کلاس رفتم بیرون تا یه چیزی کوفت کنم.ینی خدا میدونه چقدر گشنم بود.چیه؟صبونه نخوردم خو..

رفتم پیش دخترا و همه شروع کردیم خوردن.هر چی گشتم ساناکو رو ندیدم.گفتم:ساناکو کجاس پس؟

اساکو:ها؟نمیدونم....امروز ندیدمش

من:اخه دیروزم نیومد.دو روز پیشم حالش خوب نبود

اساکو:وایسا یه زنگی بهش بزنم

اساکو گوشیشو در اورد و به ساناکو زنگ زد

ساناکو:الو؟

اساکو:سلا....

اما نذاشتم ادامه حرفشو بزنه و گوشیو از دستش کشیدم و شروع کردم صحبت کردن

من:ساناکووووووووو چرا نیومدییییییییییییی؟

ساناکو:مریضم....اونم بدجور

من:درد بگیری..

ساناکو:درد گرفتم فعلا 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 12:48 http://jeepers-creepers.blogsky.com

قسمت لایک وبلاگت مشکل داره،تگهای قالبت خطا دارن،بهتره از قالبهای پیشفرض استفاده کنی،وبلاگت راجب شخصیتهای انیمیشن قشنگه،خواستی بیا وبم بگو لینک کنمت،موفق باشی

ممنون که اصلاع دادین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.